Frequently Asked Questions

Ik krijg jullie telefonisch niet te pakken, wat nu?

Het kan zijn dat we niet gelijk opnemen wanneer je ons belt. Onze excuses daarvoor! Vaak zitten we in behandeling en kunnen we niet direct opnemen. We proberen je dan zo snel mogelijk terug te bellen. Je mag ons ook altijd een appje sturen. Dan reageren we via daar of bellen je alsnog even terug. 

Ik ben zwanger, moet ik hier rekening mee houden als ik een behandeling bij jullie boek?

De meeste behandelingen mogen gewoon uitgevoerd worden tijdens zwangerschap, wellicht iets aangepast. Wel is het goed om altijd van te voren bij iedere soort behandeling even aan te geven dat je zwanger bent. Twijfel je te erg of je wel kunt komen? Neem dan van te voren even contact met ons op, dan kijken we samen wat mogelijk is. 

Kan ik (gratis) parkeren bij jullie?

Ja! Achter ons pand hebben we drie parkeerplekken. Soms kan het voorkomen dat de parkeerplaats vol staat. Dan kun je aan de zijkant van het pand overdag betaald en 's avonds gratis parkeren. Zorg voor de zekerheid dat je op tijd komt zodat er zo min mogelijk behandeltijd verloren gaat door parkeergedoe. Zou zonde zijn! 

Kan ik ook losse waxbehandelingen boeken?

Nee, helaas bieden wij dit niet meer aan, met uitzondering van de Brazilian en bikinilijn wax. Dit doen wij nog wel. Dit is los te boeken of op abonnementsbasis. 

Moet ik zonder make up naar mijn afspraak komen?

Dit hoeft niet per se, maar vinden we wel fijn. Zo kost het ons minder tijd om jouw make up eraf te halen en kunnen we eerder beginnen met het verbeteren van jouw huid!

Vanaf welke leeftijd kan ik bij een huidspecialiste langsgaan?

In principe kun je met iedere leeftijd ons langskomen voor een gezichtsbehandeling. Voor meer specifieke behandelingen kan het wel zijn dat we vragen om toestemming van je ouders wanneer je onder de 18 jaar bent. Alles is bespreekbaar en schroom vooral niet om contact met ons op te nemen als je ergens interesse in hebt!

Kunnen mannen ook terecht bij House of Skin?

Ja zeker! Ook mannen zijn welkom bij ons. Wist je dat het percentage aan mannen dat hier komt ook steeds meer toeneemt? Vinden wij superleuk!

Kan ik bij jullie terugkomen met een product als deze me niet bevalt? 

Mocht je echt niet tevreden zijn over een product of bijvoorbeeld een allergische reactie gekregen hebben, neem dan even contact met ons op. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. 

Ik heb geen e-mail met afspraakbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat jouw afspraakbevestiging in de spam/ongewenst is beland. Check daar even! Mocht je hem alsnog niet hebben, dan kan het zijn dat jouw e-mailadres verkeerd bij ons in het systeem staat. Neem dan even contact met ons op om te kijken waar het eventueel mis is gegaan. 

Kan ik mijn behandeling vergoed krijgen door mijn zorgverzekeraar?

Sommige zorgverzekeraars vergoeden acne behandelingen. Maar dit geldt helaas lang niet voor allemaal. Check het even voordat je bij ons voor een behandeling komt en neem eventueel contact op met jouw zorgverzekeraar om te kijken of je facturen van ons kunt declareren. Wij hebben hier helaas geen invloed op!

Kan ik bij jullie met creditcard betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt bij ons met pin of contant betalen. 

Ik ben mindervalide, kan ik dan wel bij jullie op afspraak komen?  

We hebben vier behandelruimtes, waarvan er drie te bereiken zijn per trap en één zonder trap. Je kunt dus bij ons terecht voor een behandeling, maar meld zo vroeg mogelijk dat je mindervalide bent zodat wij kunnen zorgen dat je in de behandelruimte op de begane grond wordt behandeld. 

Ik heb een cadeaubon, hoe lang is deze geldig?

Wat leuk dat je een cadeaubon van ons hebt! Deze is twee jaar geldig en is in te wisselen voor zowel behandelingen als producten.